ריח רע מהפה, הליטוזיס ובאשת הפה Lacer Fresh – לטיפול ומניעה של ריח מהפה.

אנשים שסובלים מתופעת ריח רע מהפה  לעיתים אינם מודעים לכך וגם הסובבים אותם נמנעים מלהעיר להם מחשש שמא יפגעו

80% מהאנשים הסובלים מריח פה מקורו בחלל הפה ,סתימות לקויות,היגינה אוראלית גרועה.

אם לא מקפידים על צחצוח שיניים פעמיים ביום אז המזון שאכלנו נשאר בין השיניים והחיידקים בפה מפרקים את החלבונים במזון ויוצרים שכבת רובד בקטריאלי שגורם לדלקת חניכיים,

פירוק המזון על ידי החידקים גורם לתרכובות גופרית וסולפידים שהן בעלות ריח רע

סיבות לתופעת ריח רע מהפה נובעים מכמה סיבות:

  • מאכלים עם ריח נדיף כמו שום ובצל
  • שאריות אוכל שפירוקם על ידי חידקים הופכים לתרכובות גופרית נדיפות
  • יובש פה
  • סוכרת ,לחץ דם, פחד,חרדה
  • מחלות בדרכי נשימה ,סינוסיטיס, נזלת, דלקת גרון, נשימת פה
  • ריפלוקס קיבה ושט
  • דלקת חניכיים,צחצוח לקוי,שחזורים לקויים, תותבות לקויות
  • צום
  • עישון –העישון משנה את ריח הפה לרעה

דרכים לטפל בהליטוזיס:

צחצוח שיניים כולל את הלשון

בדיקה תקופתית אצל רופא השיניים\שיננית

שתייה מרובה ,יש יתרון לשתיית תה ירוק ,לימון

הפסקת עישון

הפחתה של משקאות על בסיס קפאין או אלכוהול ,אלכוהול מייבש

שטיפת פה עם מי פה המכיל מלחי אבץ המטפלים בתרכובות גופרית נדיפות,מפחיתות גודש ונפיחות חניכיים

שמנים אתריים המרעננים נשימה ומטפלים בריח רע מהפה כמו שמן מנטה,שמן אקליפטוס  ,נענע הנמצאים בסדרה לייסר פררש,סדרה המטפלת בריענון הנשימה ובריחות פה

משחת שיניים ונוזל שטיפה ללא אלכוהול המכילים מלחי אבץ,פלואוריד ושמנים אתריים

לעיסת מסטיק וסוכריות ללא סוכר מעודדות יצירת רוק ומפחיתה את ריח הפה.

לייסר פראש מציעה לכם שטיפה פה ומשחת לרענון הנשימה ולטיפול מניעת ריח מהפה לשימוש יומיומי.

הסדרה מכילה שמנים אתריים וסודיום פלואוריד בכמות אופטימאלית.

לייסר פראש Lacer Fresh

הליטוזוס וריח פה. משחת שיניים ושטיפת פה לייסר פראש

מהן הסיבות לריח מהפה?

הסיבות לריח פה הן רבות ומגוונות. חלקן זמניות וניתנות לפתרון מהיר (למשל, אכילת מזון בעל ריח חזק ודומיננטי המכילים שום ובצל טריים), חלקן נובעות ממצבים בריאותיים מסוימים (בעיות בלחץ הדם, סכרת, מחלות בדרכי הנשימה וכד'), חלקן נובעות ממצבים נפשיים (כמו חרדה, סטרס או פחד) ואילו חלקן נוגעות ישירות לשיניים, לחניכיים ולמצבן (בין אם המדובר בשאריות מזון ישנות התקועות בין השיניים כתוצאה מצחצוח לקוי, בתותבות לקויות או בשחזורי שיניים לקויים).

מה גורם לריח מהפה?

לריח רע מהפה אינספור סיבות. למעשה, אם אינכם מודעים לכך, אתם עלולים לגלות כי ריח רע נודף מפיכם בפתאומיות, וזאת בשל יובש פתאומי שהופיע בפה, או בשל אכילת מאכלים בעלי ריח חריף וחזק. מאידך, קיימים גם גורמים מתמשכים יותר, שאף הם עלולים לגרום להופעת ריח פה רע. בין הגורמים ניתן למנות מצבי בריאות ספציפיים (כסוכרת או מחלות בדרכי הנשימה העליונות), מצבים נפשיים נקודתיים/מתמשכים (סטרס או התקפי חרדה) ואף היגיינת שיניים ופה לקויה.

איך מטפלים בריח רע מהפה?

ריח רע מהפה עלול לנבוע מבעיה נקודתית או מבעיה מתמשכת. נקודתית, ניתן לפתור את הופעתו של הריח הרע מהפה באמצעות סוכריית מנטה, מסטיק, או, שטיפת הפה במי פה או צחצוח השיניים. העניין הוא, כי גם הופעה נקודתית של ריח רע מהפה, עלולה להוות סימפטום לבעיה מורכבת ומתמשכת יותר. לכן, גם אם הפתרון הנקודתי סייע לכם זמנית והעלים את הריח, מומלץ לבחון את העניין לעומק ולמנוע את החרפת הבעיה האפשרית הקיימת.

למה יש ריח רע בפה?

הופעתו של ריח פה רע עשויה להיות זמנית ונקודתית ולנבוע מאכילת שום, בצל או חילבה, אבל, מאידך, היא עלולה להוות סימפטום מקדים למצבים מורכבים יותר, הנוגעים למצב בריאותי כולל או לבעיות חניכיים או שיניים. לעיתים, הריח הרע נובע ישירות מהיגיינת פה לקויה, ועלול להוות את הסימן לצורך בבדיקה ובטיפול מקיפים יותר בשיניים ובחניכיים. זוהי הסיבה לכך, שרצוי, מוקדם ככל האפשר, לגלות את הגורם לריח הרע מהפה, ולטפל בו באופן יסודי ומעמיק.

מה הפתרון לריח רע מהפה?

אם אתם, או מישהו קרוב לכם, סובלים מריח פה, בוודאי כבר גיליתם עד כמה הרשת מלאה בפתרונות לבעיה. חלק מהפתרונות הללו אינם יעילים כלל, אחרים – יעילים במידה מסוימת, ואילו מעט מאד מהפתרונות המוצעים נחשבים ליעילים באמת. אבל, בשורה התחתונה, הפתרון היעיל ביותר לריח רע מהפה נעוץ בבחינה מקצועית של המצב לעומק, זאת, מאחר והריח הרע עלול להוות רק את קצה הקרחון של בעיות בריאותיות לא מעטות!

איך נפטרים מריח מהפה?

ריח רע מהפה הוא אחד מאותן בעיות אישיות, שלרוב, האנשים הסובלים מהן פחות מודעים להן מהסובבים אותם. יחד עם זאת, ראשית, חשוב לאבחן מהי הסיבה לבעיה. לעיתים, אכילת מזון בעל ריח חריף או הופעת יובש זמני בפה הן הגורם לריח, ואז, קל (יחסית) לטפל בתופעה באמצעות סוכרייה, מסטיק או צחצוח השיניים. מצבים מתמשכים יותר יצריכו בדיקה ואבחון מקצועי, שלאחריהם, תינתנה הנחיות מדויקות על ידי הרופא המטפל.

ניתן להשיג ברשתות הפארם ורשתות המזון הנבחרות

לרכישה אונליין:

לרכישה אונליין בפרמה פלוס
לרכישה אונליין במדי-לינק
לרכישה אונליין במדי-פארם
לרכישה אונליין בסופר מדיקה
לרכישה אונליין בסופרפארם