כיצד בוחרים משחת שיניים? על מה חשוב להסתכל? משחת שיניים מומלצת- כל מה שצריך לדעת!

בחירת משחת שיניים לשיניים בריאות, דומה מעט לבחירת הטלפון הסלולארי – לכל אחד יש את הטעם שלו, שלא בהכרח מובן לאחרים. אבל זה בסדר, כי גם הבחירה של אותם "אחרים", לא תמיד מובנת לשאר. מצד שני, כאשר מדובר על בחירת משחת שיניים ייעודית (משחת שיניים מלבינה או משחת שיניים לשיניים רגישות, למשל) מצטמצם המבחר בהרבה, והמגוון מוכתב לנו על פי הצורך הייעודי שלנו. אם כן, איך בוחרים משחת שיניים? מה חשוב לבדוק?

הרשו לנו קפיצה קטנה אל העבר…

עד לפני מספר שנים, הבחירה במשחת השיניים נחשבה לבחירה פשוטה יחסית. על המדף כיכבו מספר משחות שיניים מתוצרת חברות שונות, כל המשחות הללו היו מבוססות על חומרים פעילים שביניהם הפלואוריד בריכוז המתאים למניעת התפתחות העששת. אז, הבחירה שלנו במשחת השיניים התבססה על העדפה אישית של טעמה וריחה של משחת השיניים (וגם קצת על בסיס המיתוג של היצרנים היצירתיים (זברה, סולידוכס – זוכרים? J). בחלוף השנים, משחות השיניים המבוססות פלואוריד תמו את שלהן לבריאות השיניים בישראל ולירידה בעששת. מה שפינה את תשומת הלב של המצחצחים לבעיות נוספות הקיימות בחלל הפה ובשיניים (כמו שיניים מוכתמות, שיניים רגישות וכן הלאה). אך טבעי היה, שמשחות השיניים של הדור החדש יותר תנסנה לטפל בבעיות הללו. וכך, בשנות ה-80 בנוסף לפלואוריד, החלו יצרניות משחות השיניים להעשיר אותן במרכיבים שמטרתם לטפל בבעיות נוספות. כך הגיעו המשחות הייעודיות למדפי הסופרפארמים, בתי המרקחת ואף הסופרמרקטים הממוצעים. כיום, אין שום בעיה למצוא על המדפים משחות שיניים המתוספות בפירו-פוספטים שמטרתם מניעתה של הצטברות אבן השן, משחות שיניים המכילות אשלגן חנקתי או SSF שמטרתן להפחית את רגישות השיניים או משחות שיניים המכילות סודה לשתיה או סיליקה שמיועדות להלבנת השיניים ולטיפול בשיניים מוכתמות.

ועכשיו, נחזור לשאלה – כיצד בוחרים משחת שיניים?

אם שיניכם בריאות ואינכם סובלים מבעיות יוצאות דופן, רגישויות, נפיחות או דימומים מהחניכיים וכן הלאה, אתם מאושרים, תוכלו להמשיך לבחור את משחת השיניים שלכם על פי טעמה וריחה, אין לכם שום בעיה, הכל פתוח בפניכם. לעומת זאת, אם אתם סובלים מבעיה זו או אחרת ומטופלים על ידי רופא שיניים או מומחה למחלות חניכיים, למשל, מומלץ מאד להתייעץ איתו לפני בחירת משחת השיניים, מאחר וכמו שכבר הבנתם, אם הגעתם עד כה, כיום, קיימות משחות שיניים שיכולות להשלים עבורכם את הטיפול שאתם מקבלים במרפאתו של רופא השיניים. למשל, משחת שיניים המיועדת לשיניים רגישות, יכולה לסייע לכם להתמודד עם רגישות השיניים, בזמן שאתם נמצאים בטיפול ובמעקב אצל הרופא המומחה. באופן דומה לכך, משחת שיניים מלבינה יכולה להשלים טיפולי הלבנת שיניים במרפאה או טיפולים ביתיים באמצעות הסד הלילי.

 

בנוגע למשחות השיניים המלבינות – אזהרה קטנה:

התרחקו ממשחות "אגרסיביות" מידי או מצחצוח בתדירות גבוהה במשחות הללו!

הן אמנם יעילות, מלבינות ומבהירות כתמים, אולם, בד בבד עם כך, הן עלולות לשחוק את אמייל השן באופן משמעותי!

כך או אחרת, כפי שכתבנו, מומלץ להתייעץ עם הרופא המטפל, על מנת לבחור במשחת השיניים המתאימה ביותר עבורכם!

אתם תבחרו את משחת השיניים המומלצת עבורכם, על אחד מתחבר למרקם שונה וטעם שונה.

אנו ממליצים לכם לנסות את סדרת מוצרי לייסר ולהבין שתמצאו בקלות את משחת השיניים שלכם!

משחת שיניים מומלצת

משחת שיניים מומלצת, סדרת לייסר מעניקה לכם את האפשרות הבחירה, ממגוון מוצרי לייסר.

ניתן להשיג ברשתות הפארם ורשתות המזון הנבחרות

לרכישה אונליין:

לרכישה אונליין בפרמה פלוס
לרכישה אונליין במדי-לינק
לרכישה אונליין במדי-פארם
לרכישה אונליין בסופרפארם