מה חשוב לדעת בבחירת משחת שיניים יומיומית?

מידי יום אנו צופים בעוד ועוד פרסומות משכנעות של משחות שיניים, מנגד כאשר אנו מגיעים לרשת הפארם לרכוש משחה, אנו נתקלים במגוון קופסאות המסודרות בקפידה על המדפים. באופן טבעי נבחר במוצר מוכר, או כזה שנראה לנו טוב לעין ולא באמת במוצר המתאים לשיניים שלנו. אז מה באמת מכילה משחת השיניים? איזו משחה תתאים לשיניים רגישות וכיצד נוכל לזהות משחה איכותית? את כל המידע תקבלו בכתבה הבאה!

משחות שיניים מכילות מרכיבים שונים אשר לרוב מופיעים בכל משחה סטנדרטית, אך בחלק מהמשחות קיימים מרכיבים שעשויים לפתור לנו בעיות שונות כגון שיניים רגישות, הלבנת שיניים כהות או צהובות, משחות להקלה על בעיות חניכיים, למניעת ריח מהפה, משחות שיניים לילדים ועוד.

החלוקה לקטגוריות אכן יכולה לסייע לנו בבחירת המשחה המתאימה לנו, במיוחד כאשר אנו עומדים חסרי אונים מול מדפים מלאים במשחות, אך חשוב לציין כי המשחות לא נועדו לפתור בעיות, אלא למנוע אותן מראש. כאשר מדובר בבעיה כרונית כגון  ,רגישות יתר בשיניים, משחה מתאימה יכולה לסייע  בהקלת התסמינים. זאת כמובן אם תבחרו גם את המברשת הנכונה, תקפידו לצחצח שיניים בצורה נכונה פעמיים ביום ותבקרו באופן סדיר אצל שיננית/רופא שיניים.

מה מכילות משחות השיניים?

משחות שיניים סטנדרטיות מכילות כמה חומרים עיקריים, כגון חומרי שחיקה שתפקידם להתחכך בפני שטח השן במטרה להסיר כתמים ושכבות  של רובד חיידקי, חומרים פעילים כגון פלואוריד המחזק את זגוגית השן, חומרי טעם וריח כגון מנטול המקנה רעננות לפה, דטרגנטים שאלה חומרים הנותנים אפקט ניקוי וכו'. מובן שהמרכיבים משתנים כאשר מדובר על משחות מיוחדות כגון משחות שיניים לרגישות בחניכיים, שאז ריכוז המלחים תהיה גבוהה. במשחות לשיניים רגישות יהיו סוגים שונים של חומרי קריסטל לשמירה על אפקט, במשחות להלבנת השיניים יהיו חומרים מחמצנים בעלי יכולת הלבנה וכו'.

איזו משחה מתאימה ולמי?

אחרי שהבנו (פחות או יותר) את מרכיבי המשחות, כעת נותר לנו לבחור את המשחה המתאימה לנו ביותר.

לשיניים רגישות – רגישות יתר נובעת לרוב עקב נסיגת חניכיים. זהו מצב שאינו נעים, ולכן משחות לשיניים רגישות יכולות לסייע בהפחתת התסמינים באופן משמעותי, ואף ישנן משחות שתסייענה באופן מידי להפחתת הרגישות.

לשיניים מוכתמות/צהובות – ישנן משחות המסייעות לשמור על לובן השן עוד טרם ההכתמה/ההצהבה, וכך למנוע היווצרות כתמים חדשים. לבעיות חניכיים – בעיות אלה יכולות להיות נפיחות, אודם או דימום בזמן אכילה או צחצוח שיניים. הגורם העיקרי לבעיות חניכיים הוא הצטברות חיידקים בקו החניכיים. שימוש במשחות המכילות רכיבים נוגדי-חיידקים בנוסף לפלואוריד יוכל לסייע רבות ולהפחית את הרגישות.

הכירו את סדרת – גנג'י לייסר המוצר שלנו לטיפול והגנת חלל הפה. הוא בעל אפקט משולב – אנטי דלקתי ואנטי בקטריאלי המיועד לשיפור מצב רקמת החניכיים והפחתת דימום מהחניכיים תוך זמן קצר. שימוש יומיומי בסדרה תאפשר לכם  למנוע מבעוד מועד בעיות דנטאליות 

ניתן להשיג ברשתות הפארם ורשתות המזון הנבחרות

לרכישה אונליין:

לרכישה אונליין בפרמה פלוס
לרכישה אונליין במדי-לינק
לרכישה אונליין במדי-פארם
לרכישה אונליין בסופרפארם